wtorek, 28 stycznia 2014

POST ROBOCZY

O`K

1 komentarz:

  1. \NABIERAM OCHOTY na Chronosa; jaka szkoda,że w nocy - teraz minęła północ w Kielcach Pl - raczej nie udzielam się pisemnie.
    Lecz chciałem coś odnotować: wieczorem - wczoraj: 4 lutego 2014 napisałem
    oto TESTAMENT jak najbardziej lege artis.
    Wszystko wymieniłem, wszystko rozdzieliłem.
    Właśnie to chciałem odnotować: ARS MORIENDI...- mnie trochę gnębi.
    FAKT
    PS;; czy mogę coś dopowiedzieć?
    Każdy powinen mieć testament - przy zawirowaniu jak znalazl..!
    Chodzi o to, aby wykluczyć w tym wszystkim udział osób trzecich, czyli urzędowych...doprawdy..;Ars Moriendi skarga bodaj z xV wieku:
    ...znalazłem:
    "Gdzie ma siła, ma robota?
    Głupiem robił po ty lata:
    Ośm miar płótna, siedm stóp w grobie,
    Tom tylo wyrobił sobie".
    Trudno i darmo, ale to fakt

    OdpowiedzUsuń