wtorek, 12 listopada 2013

Morda

Jakkolwiek e-maile wędrują do celu sekundę - nie otrzymałem odpowiedzi.

Gombrowicz znów ma rację: morda.

Doczepia się komuś "mordę" - to zwalnia i tłumaczy ignorancję .

PT Redaktorów Wydawnictwa Literackiego, którzy mylą Chronosa z Kronosem - albo

co jeszcze gorsze obu utożsamiają.

..
Od 22 pażdziernika 2013 - minęło przecież kilka tygodni - i cisza.

Gdy sprawę spokojnie rozważam teraz póznym wieczorem

w Kielcach (Pl)

dochodzę do wniosku:

może to i lepiej?

Będę z czystym sumieniem prowadził Chronosa mojego, lub raczej notował

jak On prowadzi mnie.

Co do Kronosa Gombrowicza, to jedynie nadmienię, że w Galerii Echo _ Tesco

w Kielcach jest markowa księgarnia Matras

gdzie przy kawie można sobie czytać oferowane książki.

Jest też dużo książek niestety, ale przecenionych.

Nawet znacznie: o 20% - na przykład o generale Jaruzelskim biografia, 

lecz niestety - sporo egzemplarzy Kronosa Gombrowicza.

Wygląda na to, ze PT Redaktorzy Wydawnictwa w Krakowie

nie widzą jakim chwytem marketingowym byłaby zmiana 

tytułu już wydanej książki - i obłożenie jej obwolutą

z nowym tytułem: Chronos - za odpowiednią odpłatnością.

Można by coś jeszcze dopisać w środku oraz zdjęcia

zamieścić, albo jakieś grafiki.

Cóż poradzić na to : morda.

FAKT
,,
Perypetie z Chronosem notuję także

w Salonie 24

tutaj przytaczam komentarz.
..
Jednocześnie mam ukojenie

wobec Witolda Gombrowicza

którego bardzo cenię

za Dziennik i Transatlantyk

a przede wszystkim

za Panią Ritę Gombrowicz.
..
FAKT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz